PROMĚNA - SNÍŽENÍ VÁHY O 8 KG ZA 4 MĚSÍCE

„Jako u každého začátku či výzvy, i tady byl pro mě osobně největší problém začít. Pravidelně 3–4x týdně chodit cvičit k trenérce, brzo ráno vstávat, 5x–6x denně pravidelně, zdravě a vyváženě jíst a večer, po celodenním pracovním koloběhu jít znovu cvičit, tentokrát na kardio pohyb do fitness centra – tohle vyžadovalo kus sebezapření i odhodlání.“

hubnutí před a poEva věk: 28  

Před
váha: 93 kg
výška: 170 cm
ruce: pravá/levá: 33/34 cm
prsa: 113 cm
pas: 99 cm
boky: 119 cm
stehna: pravé/levé: 69/68 cm

Po
váha: 85 kg
výška: 170 cm
ruce: pravá/levá: 31/31 cm
prsa: 109 cm
pas: 88 cm
boky: 112 cm
stehna: pravé/levé: 62/62 cm

Průběh proměny

PO 1 MĚSÍCI
V prvním měsíci bylo nejdůležitější, aby se Eva naučila správně a pravidelně stravovat. Kvůli náročnému zaměstnání, kdy by vážení potravin bylo příliš stresující, byl zvolen jídelníček s nízkým glykemickým indexem (max. GI 40). Samozřejmě bylo nutností tyto potraviny konzumovat v pravidelných intervalech, a to minimálně 5x denně. Eva nebyla zvyklá ani na větší fyzickou zátěž, musela si tedy vybudovat kondici.

PO 2 MĚSÍCÍCH
I přes počáteční problém s pravidelnou konzumací potravin a strach z většího objemu stravy se Eva tento režim naučila dodržovat. Četnost hraje velkou roli, při častém vynechávání snídaní se může metabolismus zpomalit téměř o polovinu. Co se týče cvičení, v prvních třech měsících cvičila intenzivně 3–4x týdně pod dohledem. Důležité bylo, aby si tělo na zátěž nezvyklo a nedošlo k adaptaci. Měnila tedy cviky, tempo i intervaly.

PO 3 MĚSÍCÍCH
Na upravený jídelníček, při kterém vynechávala určité potraviny, si nakonec zvykla. Cvičení bylo stále na programu, ale protože byla v posledních dvou měsících velmi zaneprázdněná, musela ubrat na intenzitě. Společný trénink tedy částečně nahrazovala rychlou chůzí. Kvůli nadbytku lymfy nosila po celou dobu kompresní prádlo. Nakonec vše ještě podpořila návštěvou salonu BTL, kde podstoupila 4x ošetření na přístroji Vanquish.

hubnutí před a poJídelníček

Jídelníček podle glykemického indexu, tzn. hlídání kvality sacharidových potravin (jejich GI) a regulace jejich množství (povolené jsou některé luštěniny, méně sladké ovoce a vybrané přílohy), dostatek zdravých tuků, nastavení energetického příjmu nad hodnotu bazálního metabolismu.

Kontrola  jídelníčku probíhala téměř denně.

Klientka jedla
5x denně potraviny s nízkým glykemickým indexem. Tzn. zeleninu, méně sladké ovoce, maso, ryby, mléčné výrobky, v menší míře ořechy, semínka, kvalitní oleje, knäckebrot a celozrnný chléb, luštěniny.

Zakázané potraviny
Cereálie, cornflakes, bílé pečivo, těstoviny, sušenky, chipsy, krekry, některé sladší ovoce,

Názor odborníka

 „Cílem naší spolupráce s Evou bylo vybudovat 3 hlavní pilíře zdravého hubnutí, a to naučit ji zdravě jíst, pravidelně se pohybovat a být psychicky v pohodě. Protože nehubla poprvé a měla za sebou více vln ubývání a přibývání na váze, zvolily jsme nejprve komplexní vyšetření. Z výsledků vyplynulo, že Evin metabolismus funguje dobře a dokáže efektivně pálit tuky, její tělo je hodně ve stresu a v podkoží se jí hromadí lymfa a má problémy s trávením potravy. To vše jsme se tedy snažily řešit.“ Hana Kuthanová, NOVÉTĚLO.cz

1. Posilovna
Pro největší efekt při cvičení využívala váhu vlastního těla a pomůcky jako TRX, BOSU, FLOWIN a gymnastický míč.

2. Kruhový trénink
K vybudování kondice byl zvolen kruhový trénink, ve kterém byly obměňovány cviky, dále  vacushape nebo rychlá chůze.

kontakt:  NOVÉ TĚLO.CZ, Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript., tel.: 776 127 180, www.novetelo.cz

 

Sledujte nás na Facebooku: www.facebook.com/healthbeautycz

Sledujte nás na Instagramu: www.instagram.com/health_and_beautycz

 

Tags: před a po, jak správně hubnout, proměny

NYCE 1140x100 2